Tijd om van de bank af te komen en te checken hoe fit je nu bent!

Laten we eerlijk zijn, je zit al veel te lang op die bank en je abonnement bij de sportschool gebruik je ook niet intensief. Neem een assessment af en kom er achter hoe fit en sterk je nu bent.

Krachtmeting om te kijken hoe sterk bent

Conditietest voor longinhoud en longfunctie

Huidplooimeting of wegen om je gewicht en vetpercentage te controleren

Voedingsanalyse, zodat je weet wat je anders kan doen

Leefstijl analyse op slaap en stress

Voor minder dan een avondje uit, test je hoe fit je bent

Wil jij weten hoe jouw leven er nu voor staat? Boek nu het leefstijl assessment.

Waarom jij dit assessment moet doen

Een gezonde leefstijl is essentieel voor een langdurig, gezond en krachtig leven. Hier hoort een sterk en fit lichaam bij in combinatie met rust in je kop doormiddel van structuur in je dag.

Om bij Defensie te mogen werken moet je een fitheidstest doen. Je moet fit, sterk en gezond zijn om het land te mogen verdedigen.

Maar, ik vind dat deze test voor iedereen goed zal zijn. Een test om te meten of je fit, gezond en sterk bent. En dat wil ik met behulp van dit assessment bereiken. Doormiddel van het assessment kom jij erachter hoe gezond je op dit moment echt bent en welke punten nog aandacht nodig hebben.

Ben je sterk, maar valt je conditie in het niets? Dan weten we waar we de aandacht naar moeten verleggen. Het is voor mij als professional ook een graadmeter om te kijken hoe ervaren jij bent, om naar aanleiding van mijn observatie een zo passend en effectief mogelijk plan voor jou te maken.

Er is meer!

Daar blijft het niet bij. Hoe zit het met de overige factoren zoals slaap, stress en rust in je kop?

Er zitten 168 uur in de week, waarvan je gemiddeld 56 uur slaapt. Dat betekend dat je 112 uur overhoudt. Je kunt twee á drie keer per week naar de sportschool gaan en jezelf helemaal kapot trainen, maar wat doe jij de rest van de week? Als jij al deze uren verwaarloost door jezelf vol te vreten, niet bewegen en slecht slapen hebben die trainingen helemaal geen zin.

Het is voor mij belangrijk om verder te kijken dan alleen training en voeding. Hoe zit het met de andere factoren zoals: stress, rustmomenten en slaap? Deze drie factoren neem ik zeer serieus en hebben meer impact dan de meeste mensen denken.

Slecht slapen betekend slecht herstel, minder progressie en vermoeider waardoor je sneller naar iets te eten grijpt wat helemaal niet in lijn ligt met jouw doel(en). Een verhoogde mate van stress zorgt eveneens voor een slecht herstel, minder progressie en maakt je vatbaarder voor virussen en ziekten.

20210426_135347

Lees hier de ervaringen van cliënten

5-sterren-review